كلمات اغنية ماينى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية ماينى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015


كلمات اغنية ماينى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015


حد تاني لو مكاني
عارفه ممكن يعمل ايه
لا كان صبر على دلعك يوم
ولا كان حيهتم تسامحيه
حد تاني لو مكاني
عارفه ممكن يعمل ايه
 ده لا كان صبر على دلعك يوم
ولا كان حيهتم تسامحيه

ما تمايني مايني مايني
مايني مايني مايني ولايميها
مالك ايه في ايه جرالك
مالك مالك الليله عديها
ما تمايني مايني مايني
مايني مايني مايني ولايميها
مالك ايه في ايه جرالك
مالك مالك الليله عديها

ده انا صابر عليكي وباقي
وانساكي دي مش اخلاقي
طب ضحكه وسبيلي الباقي
واللى فات انسيه
 انا صابر عليكي وباقي
وانساكي دي مش اخلاقي
طب ضحكه وسبيلي الباقي
واللى فات انسيه
ما تمايني مايني مايني
مايني مايني مايني ولايميها
مالك ايه في ايه جرالك
مالك مالك الليله عديها

خدتي بالك واتحكالك
ع اللي ساق في العند وضاع
شفتي بقى انا شاريكي ازاي
ده حظك ان انا مش بياع
خدتي بالك واتحكالك
ع اللي ساق في العند وضاع
شفتي بقى انا شاريكي ازاي
ده حظك ان انا مش بياع

ما تمايني مايني مايني
مايني مايني مايني ولايميها
مالك ايه في ايه جرالك
مالك مالك الليله عديها
ما تمايني مايني مايني
مايني مايني مايني ولايميها
مالك ايه في ايه جرالك
مالك مالك الليله عديها
انا صابر عليكي وباقي
وانساكي دي مش اخلاقي
طب ضحكه وسبيلي الباقي
واللى فات انسيه
ده انا صابر عليكي وباقي
انساكي دي مش اخلاقي
طب ضحكه وسبيلي الباقي
واللى فات انسيه
ماينى ماينى 
مالك 
ما تمايني مايني مايني
مايني مايني مايني ولايميها
ايه في ايه جرالك
مالك مالك مالك الليله عديها

ما تمايني مايني مايني
مايني ولايميها
ايه في ايه جرالك
مالك مالك مالك الليله عديها
مايني مايني
 مايني مايني ولايميها

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.