كلمات اغنية وبفتكرك ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية وبفتكرك ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016


كلمات اغنية وبفتكرك ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016


حبيبتي
 مبتطلعش الكلمه دي غير ليكي انتي 
حبيبتي 
زي مانا في بعادك متحركتش سنتي 
وعندي بكره شبه بعده شبه دلوقتي
 وكل ما اسرح اغمض عيني الاقيكي رجعتي

وبفتكرتك من أول ماصحي لحد ما انام
سيرتك بجيبها فى اي كلام
 واتهز وادمع اوقات
ارجعي ارجعي معقولة مبوحشكيش
بالشكل ده مش قادر اعيش
انا من غيرك واحد مات
وبفتكرتك من أول ماصحي لحد ما انام
سيرتك بجيبها فى اي كلام
 واتهز وادمع اوقات  اوقااات
ارجعي ارجعي معقولة مبوحشكيش
بالشكل ده مش قادر اعيش
انا من غيرك واحد مات

وحشاني
 وكل حاجة فبعدك عنى كانت تعباني
وحشاني
 والوقت لا صبرني حبيبتي ولا نساني
و كتير انادي و يتهيألي انك سمعاني
يعني كأنك سيباني ومش سيباني


وبفتكرتك من أول ماصحي لحد ما انام
سيرتك بجيبها فى اي كلام
 واتهز وادمع اوقات
ارجعي ارجعي معقولة مبوحشكيش
بالشكل ده مش قادر اعيش
انا من غيرك واحد مات

وبفتكرتك من أول ماصحي لحد ما انام
سيرتك بجيبها فى اي كلام
 واتهز وادمع اوقات
ارجعي ارجعي معقولة مبوحشكيش
بالشكل ده مش قادر اعيش
انا من غيرك واحد مات


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.