كلمات اغنية اللي اختاره قلبى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية اللي اختاره قلبى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015

كلمات اغنية اللي اختاره قلبى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015





انا اللى اختاره قلبى مش بضحى بيه
 لو جرالى ايه 
مش كل يوم بنلاقي حد يليق علينا
 ونليق عليه

من قبل ما اجي الدنيا وقبل ما انت تيجي
 عهدنا قديم 
ولا يملى عيني غيرك انت يا حبيبى
 ربنا عليم

داري
 انا خايف يحسدونا
 داري 
 او يكسفونا
 شاري 
ومسلم يا حبيبي وفين بتلاقيه

لو قولت اعيش لو ثانيه وانت مش معايا 
مقدرش اعيش
فى اتنين يحبو ويحكو عنهم ميت حكايه 
واتنين مافيش
الحب ده بيتلاقي كل فين وفين
 وانا حظي كان
ان القمر ده ملكي انا ومخبيين
 وان الاوان

داري
 انا خايف يحسدونا
 داري 
 او يكسفونا
 شاري 
ومسلم يا حبيبي وفين بتلاقيه

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.