كلمات اغنية عمره ما يغيب ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية عمره ما يغيب ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015

كلمات اغنية عمره ما يغيب ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015





من يومين تلاته اتسألت عليه
 ربي وحده عالم اللى قولته عليه

ومن يومين تلاته اتسألت عليه
 ربي وحده عالم اللى قولته عليه

حبيبى لما تيجى سيرته 
انا بقول يا ناس خسرته
حبيبى نفسي يوم اقابله بس فين الاقيه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

جوه قلبي والله لو بعيد عالعين 
دوبت الف مره بعده شوق وحنين
وجوة قلبى والله لو بعيد عالعين
 دوبت الف مرة بعده شوق وحنين

حياتي مش ناقصها غيره
 ولا هكون يوم لغيره 
وادني حالي بعد منه غير ما كنت عليه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

انا هموت عليه
 ايوه ليا زمان
 هقابله يوم 
ايوه في الامكان

حبيبي واعمل ايه
 عمري واتعلقت بيه 
والحكايه في كلمتين 
خلاص هموت عليه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

حبيبي عمره ما يغيب حبيبي
 وعده ليا اللى عايش بيه
امانه نفسي لتسلمولى عليه

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.