كلمات اغنية كان وكان ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية كان وكان ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015

كلمات اغنية كان وكان ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015



وده كان وكان وكان
 كان فتره حلوة واحلى احساس بالامان
كان حب اراهن حس بيه في يوم انسان 
كان اللى مهما اتعبله راضي ومش تعبان
توأم ايه كان حبيبي
 وانا اللى حلمت وفاجأنى فى نص الحلم
نهاية غريبة وماتنفعش حتى لفيلم 

 وانا اللى حلمت وفاجأنى فى نص الحلم
نهاية غريبة وماتنفعش حتى لفيلم 

ده مافيش حدوتة حب تعيش بطلها طلع جبان
وده كان وكان وكان

اه من تعب الفراق 
ده اللى اتحكاله عن مراره غير اللى داق
وخصوصا اما بيبقي من غير اتفاق
 مش سحر حد ينام بجرح ويصحي فاق
وانا مش بنسى وده عيبي 

 وانا اللى حلمت وفاجأنى فى نص الحلم
نهاية غريبة وماتنفعش حتى لفيلم 

 وانا اللى حلمت وفاجأنى فى نص الحلم
نهاية غريبة وماتنفعش حتى لفيلم 

ده مافيش حدوتة حب تعيش بطلها طلع جبان
وده كان وكان وكان

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.