كلمات اغنية بعدنا ليه ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية بعدنا ليه ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015

كلمات اغنية بعدنا ليه ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015




تعبت فى بعدى عنك كان ناقصنى حاجات كتير
 وحاسس برضو بيكي وعارف انك مش بخير
علشان فاهمك وعارفك
 تملى حبيبتي شايفك 
بتحنى لكل ذكري حلوة جنبك عشتها

تعبت فى بعدى عنك 
كان ناقصنى حاجات كتير
 وحاسس برضو بيكي وعارف انك مش بخير
علشان فاهمك وعارفك
 تملى حبيبتي شايفك 
بتحنى لكل ذكري حلوة جنبك عشتها

وانا زيك برضو واكتر
 اوقات بسرح وافكر
 انا وانتي بعدنا ليه
مالقتش اجابه جيتلك 
ما انا يمكن لو حكيتلك 
تقوليلي كسبنا ايه

وانا زيك برضو واكتر
 اوقات بسرح وافكر
 انا وانتي بعدنا ليه
مالقتش اجابه جيتلك 
ما انا يمكن لو حكيتلك 
تقوليلي كسبنا ايه

تعبت في بعدي عنك
 كان ناقصني حاجات كتير
 وحاسس برضو بيكى وعارف انك مش بخير
عشان فاهمك وعارفك 
تملي حبيبتى شايفك 
بتحني لكل ذكرى حلوه جنبك عشتها

محدش فينا عارف لسه بكره مخبى ايه
 لكن كل اللى فاتك ممكن احكيلك عليه
اصعب ايام فى عمري 
ماقدرش اوصفها عمري 
واكيد حسيتى بيا وعشتي ايام زيها

محدش فينا عارف لسه بكره مخبى ايه
 لكن كل اللى فاتك ممكن احكيلك عليه
اصعب ايام فى عمري 
ماقدرش اوصفها عمري 
واكيد حسيتى بيا وعشتي ايام زيها

ما انا زيك برضو واكتر
 اوقات بسرح وافكر
 انا وانتى بعدنا ليه
ملقتش اجابة جيتلك
 ما انا يمكن لو حكيتلك 
تقوليلى كسبنا ايه

وانا زيك برضو واكتر
 اوقات بسرح وافكر
 انا وانتى بعدنا ليه
ملقتش اجابة جيتلك
 ما انا يمكن لو حكيتلك 
تقوليلى كسبنا ايه

تعبت فى بعدى عنك 
كان ناقصنى حاجات كتير
 وحاسس برضو بيكي وعارف انك مش بخير
علشان فاهمك وعارفك
 تملى حبيبتي شايفك 
بتحنى لكل ذكري حلوة جنبك عشتها

1 comment:

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.