كلمات اغنية انت حبيبى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية انت حبيبى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015

كلمات اغنية  انت حبيبى ل حماقى من البوم عمره ما يغيب 2015





انا ولا عارف انسي ان انت حبيبي
 عمري ما انسي ان انت حبيبي 
ده انت حبك بالنسبالى حياة
انا ولا عارف انسى ان انت حبيبى
 عمرى ما انسى ان انت حبيبى 
ده انت حبك بالنسبالي حياة

انا ولا عارف انسي ان انت حبيبي
 عمري ما انسي ان انت حبيبي 
ده انت حبك بالنسبالى حياة
انا ولا عارف انسى ان انت حبيبى
 عمرى ما انسى ان انت حبيبى 
ده انت حبك بالنسبالي حياة

ده فى كل مكان بشوف عينيك بتستنانى
 يا حبيبي واه من اللى انا فيه
وده كل الناس اكيد هترجع تانى
 املى اللى بعيش حياتى عليه

انا ولا عارف انسي ان انت حبيبي
 عمري ما انسي ان انت حبيبي 
ده انت حبك بالنسبالى حياة
انا ولا عارف انسى ان انت حبيبى
 عمرى ما انسى ان انت حبيبى 
ده انت حبك بالنسبالي حياة

انا ولا عارف انسي ان انت حبيبي
 عمري ما انسي ان انت حبيبي 
ده انت حبك بالنسبالى حياة
انا ولا عارف انسى ان انت حبيبى
 عمرى ما انسى ان انت حبيبى 
ده انت حبك بالنسبالي حياة

ده انا بالايام بقول بلاش يا شمس تغيبى
 وياليل ماتجيش وهو بعيد
قلبى اللى زمان ليالي عاش في حضن حبيبي
 يرتاح ازاي وهو وحيد

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.