كلمات اغنية اجمل يوم ل محمد حماقى 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية اجمل يوم ل محمد حماقى 2015

كلمات اغنية اجمل يوم ل محمد حماقى 2015






عندك استنى دقيقة 
هاتجنن منك شوفلي طريقة
 واعمل معروف بطل تقلق بطل خوف
 بتقولي عيونك مكسوف طب من مين

مقدرش اوصفلك الى جرالى
 احساس وجديد اوي بالنسبالي
 خلينا واضحين فرق دايما بين حاجتين
 بين وانا عادي وهادي وبين
 وانا ملهوف

 مكسوف من مين 
دا انا نفسي ما اخدتش يوم يومين
 قدامي ملاك مش شايف بني ادمين
 يلا يلا يوم يوم قربك اجمل يوم
 ده اللي استنيته سنين 

عندك استنى دقيقة 
هاتجنن منك شوفلي طريقة
 واعمل معروف بطل تقلق بطل خوف
 بتقولي عيونك مكسوف طب من مين

اسأل قلبك اسأل عينك 
ومن غير ما تقول ما هو بيني وبينك
 في حاجات تتقال وحاجات احلى وهى خيال
واكتر من اللي بتتمناه ومش عالبال

 طب امتى وفين وازاي انا ناسي
 بس انا عمري ما اكدب احساسي
 مكتوبلي القاك 
مكتوبلي اكمل وياك 
من غير ما تقولي خلاص بان ايه جواك

 مكسوف من مين 
دا انا نفسي ما اخدتش يوم يومين
 قدامي ملاك مش شايف بني ادمين
 يلا يلا يوم يوم قربك اجمل يوم
 دا اللي استنيته سنين 

عندك استنى دقيقة 
هاتجنن منك شوفلي طريقة
 واعمل معروف بطل تقلق بطل خوف
 بتقولي عيونك مكسوف طب من مين

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.