كلمات اغنية كتير اوى كدة ل مايا دياب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية كتير اوى كدة ل مايا دياب 2015

كلمات اغنية كتير اوى كدة ل مايا دياب 2015





هم كتير اوى كدة الى انت عشمتهم 
ان انت بتحبهم
لدرجة انك جيت تندهلى باسم واحدة منهم
هم كتير اوى كدة الى انت عشمتهم 
ولا زى كان زيهم
يومين معاك اتعاشو وباقى الايام انا متهم

جالك قلب منين وازاى بيا انا تستهون 
عامل فيها حنين ومعايا انا كنت بتتلون
 ومع الوقت عرفت انا ليه خايف تآمنلى
علشان بنى ادم بطبيعتك خاين بتخون

هم كتير اوى كدة الى انت عشمتهم 
ان انت بتحبهم
لدرجة انك جيت تندهلى باسم واحدة منهم
هم كتير اوى كدة الى انت عشمتهم 
ولا زى كان زيهم
يومين معاك اتعاشو وباقى الايام انا متهم

لو مجروح قبلى من ناس كنت مآمنلهم
او كنت بتحبهم
 ده ذنب ايه وايه الى عملته عشان تخدنى بذنبهم
هتلاقى فى ناس لما تشوفها بسرعه ترتحلهم
وفى ناس تهرب منهم
ومش كل الناس فى الدنيا دى هتبقى زى بعضهم

جالك قلب منين وازاى بيا انا تستهون 
عامل فيها حنين ومعايا انا كنت بتتلون
 ومع الوقت عرفت انا ليه خايف تآمنلى
علشان بنى ادم بطبيعتك خاين بتخون

جالك قلب منين وازاى بيا انا تستهون 
عامل فيها حنين ومعايا انا كنت بتتلون
 ومع الوقت عرفت انا ليه خايف تآمنلى
علشان بنى ادم بطبيعتك خاين بتخون

هم كتير اوى كدة اوى اوى اوى  
ان انت بتحبهم
لدرجة انك جيت تندهلى باسم واحدة منهم
هم كتير اوى كدة كدة كدة كدة 
ولا زى كان زيهم
يومين معاك اتعاشو وباقى الايام انا متهم

هم كتير اوى كدة كدة كدة كدة 
هم كتير اوى كدة كدة كدة كدة 
هم كتير اوى كدة كدة كدة كدة 

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.