كلمات اغنية ثباتي الانفعالي - جنات 2020 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية ثباتي الانفعالي - جنات 2020


كلمات اغنية ثباتي الانفعالي - جنات 2020



 
ثباتي الانفعالي عالي وقلبي عندي غالي
وانت ياللي بالي بالي زادت نسبة احتمالي
اصل السعادة عادة عندك قلبي مش لاقيها
وانا مش هضحي بنفسي لحد مش مهتم بيها
 
ثباتي الانفعالي عالي وقلبي عندي غالي
وانت ياللي بالي بالي زادت نسبة احتمالي
اصل السعادة عادة عندك قلبي مش لاقيها
وانا مش هضحي بنفسي لحد مش مهتم بيها
 
فراقي مش فجائي ياريتك كنت عليا باقي
رجعت في اتفاقي معاك وليك قل انتمائي
انا اكتر حد حبك حد كان حبه بدائي
 
ثباتي الانفعالي عالي وقلبي عندي غالي
وانت ياللي بالي بالي زادت نسبة احتمالي
اصل السعادة عادة عندك قلبي مش لاقيها
وانا مش هضحي بنفسي لحد مش مهتم بيها
 
كان قلبي بجد شاري وشكلي غلطت في اختياري
وانا مش مضطره اكمل وبقدم اعتذاري
البعد لاقيته حل ومل قلبى من الاذيه
انا اصى كنت عايشه جنبك فارضه حسن نيه
 
فراقي مش فجائي ياريتك كنت عليا باقي
رجعت في اتفاقي معاك وليك قل انتمائي
انا اكتر حد حبك حد كان حبه بدائي
 
ثباتي الانفعالي عالي وقلبي عندي غالي
وانت ياللي بالي بالي زادت نسبة احتمالي
اصل السعادة عادة عندك قلبي مش لاقيها
وانا مش هضحي بنفسي لحد مش مهتم بيها

  

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.