كلمات اغنية دموع وبكيت - جنات 2020 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية دموع وبكيت - جنات 2020

 

كلمات اغنية دموع وبكيت - جنات 2020


 

دموع وبكيت اترجيت
قبلت بوضع مش وضعي
سنين مليت اتهديت
كبرت خلاص على وجعي

 
دموع وبكيت اترجيت
قبلت بوضع مش وضعي
سنين مليت اتهديت
كبرت خلاص على وجعي

 
انا بني ادمه في الأول وفي الأخر
ولو والله صدقني حجر كان داب
ولو مش فاكرة انا فكرني لو فاكر
انت ماسبتنيش عايشة معاك في عذاب

 
انا بني ادمه في الأول وفي الأخر
ولو والله صدقني حجر كان داب
ولو مش فاكرة انا فكرني لو فاكر
انت ماسبتنيش عايشة معاك في عذاب


 
انا استنيت اتمنيت
يجيلك قلب ترحمني
لا يوم حنيت استقويت
 ليه دلوقتي بتظلمني

 
انا استنيت اتمنيت
يجيلك قلب ترحمني
لا يوم حنيت استقويت
 ليه دلوقتي بتظلمني
 

 
انا بني ادمه في الأول وفي الأخر
ولو والله صدقني حجر كان داب
ولو مش فاكرة انا فكرني لو فاكر
انت ماسبتنيش عايشة معاك في عذاب
 


انا بني ادمه في الأول وفي الأخر
ولو والله صدقني حجر كان داب
ولو مش فاكرة انا فكرني لو فاكر
انت ماسبتنيش عايشة معاك في عذاب


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.