كلمات اغنية عظيمة - اليسا 2020 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية عظيمة - اليسا 2020

كلمات اغنية عظيمة - اليسا 2020




كلمات اغنية عظيمة - اليسا 2020






 
كنت دايما تحت ضغط
كنت دايما تحت رحمة حبي ليك
كنت دايما تحت رحمة حبي ليك
 


كنت مش بلاقيلي شط
كنت بغرق كل ما استنجدت بيك
كنت بغرق كل ما استنجدت بيك
بييييك

 
كنت دايما حاسة جنبك بالهزيمة
لما ببقى وراك وما تشوفنيش عظيمة
اكتأبت كتير بسببك
وارتبكت فـعيشتي جنبك
وارتكبت فـحق نفسي معاك جريمة
وارتكبت فـحق نفسي معاك جريمة
 

 
كنت دايما جوه وهم
وكنت مستنية فرصة عشان أفوق
وكنت مستنية فرصة عشان أفوق
 


جهل مني ونقص فهم
حسن نية خلوا حالتي معاك تسوء
حسن نية خلوا حالتي معاك تسوء

 
كنت دايما حاسة جنبك بالهزيمة
لما ببقى وراك وما تشوفنيش عظيمة
كنت فاكرة إن إنت عيلتي
بيتي والناس اللي حيلتي
والنهاية لقيتني عايشة معاك يتيمة
والنهاية لقيتني عايشة معاك يتيمة
 


كنت فاكرة إن إنت عيلتي
بيتي والناس اللي حيلتي
والنهاية لقيتني عايشة معاك يتيمة
والنهاية لقيتني عايشة معاك يتيمة
 



No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.