كلمات اغنية خطيرة - رامى صبرى 2020 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية خطيرة - رامى صبرى 2020

كلمات اغنية خطيرة - رامى صبرى 2020


كلمات اغنية خطيرة - رامى صبرى 2020



لأ دى خطيرة بجد خطيرة

كل ماشوفها  بفضل فى حيرة

خدوا الكبيرة دى فى يوم وليلة

جت علقتنى انا فى ثانيتين

 

لأ دى خطيرة بجد خطيرة

كل ماشوفها  بفضل فى حيرة

خدوا الكبيرة دى فى يوم وليلة

جت علقتنى انا فى ثانيتين


 

عينى عليها يا عينى عليها

ايوه انا عمرى ما شوفت كده

روحوا قولولها مفيش تانى منها

اجمل من كل الحلوين

جت نوياهالى ومرتبالى

عرفت خلاص انا اتجاب منين

 

لأ دى خطيرة بجد خطيرة

كل ماشوفها  بفضل فى حيرة

خدوا الكبيرة دى فى يوم وليلة

جت علقتنى انا فى ثانيتين


 

لا عالهادى ياريت عالهادى

مستحملش بجد كده

حنى عليا و اهدى شويه

بعد جمالك مش شايفين

اتوصى بينا و دلعينا

دانا وقلبى مستنيين


 

لأ دى خطيرة بجد خطيرة

كل ماشوفها  بفضل فى حيرة

خدوا الكبيرة دى فى يوم وليلة

جت علقتنى انا فى ثانيتين

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.