كلمات اغنية في ايه تاني ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية في ايه تاني ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016

كلمات اغنية في ايه تاني ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016 


مش قولت هتنسي ليه منستنيش
مش قولت انا بكره هحب واعيش
اتغير ايه في الكام يوم دول
انا شايفك جاي وجاي عليك
مين قالك ان انا مستنيك
ده اللي يسيبني انا انساه على طول

في ايه تاني
 شكلك بقى مش حلو فعيني
في ايه تاني
 انا بقي فيا اللي مكفيني ابعد وارتاح
 مبقتش الحنية تجيبني
ولا ميت معلش توديني
توديني

في ايه تاني
 شكلك بقى مش حلو فعيني
في ايه تاني
 انا بقي فيا اللي مكفيني ابعد وارتاح
 مبقتش الحنية تجيبني
ولا ميت معلش توديني
توديني

مش قولت هتبعد واستغنيت
ووافقتك عادي ولا اتهزيت
وبعدنا وموضوعنا قفلناه
دا كفاية عليا اشوف فعنيك
ندمان على حاجة كانت في ايديك
قلبي انا عمره ما يبص وراه

في ايه تاني
شكلك بقى مش حلو فعيني
في ايه تاني
انا بقي فيا اللي مكفيني ابعد وارتاح
 مبقتش الحنية تجيبني
ولا ميت معلش توديني
توديني

في ايه تاني
شكلك بقى مش حلو فعيني
في ايه تاني
انا بقي فيا اللي مكفيني 

ولا ميت معلش توديني
توديني

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.