كلمات اغنية انا عربي ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية انا عربي ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016

كلمات اغنية انا عربي ل كريم محسن من البوم انا عربي 2016 



في الدنيا كلها بكل خلقها
ما تلقي زي انا 
في حبه ليكي والله

قلبي حنين انا رجولة جدعنة
لكن مقولش انا 
عالحاجة إلا مرة

في الدنيا كلها بكل خلقها
ما تلقي زي انا 
في حبه ليكي والله

قلبي حنين انا رجولة جدعنة
لكن مقولش انا 
عالحاجة إلا مرة

انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة

انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة
وانا العربي انا مين في حبه زيي انا

في الدنيا كلها بكل خلقها
ما تلقي زي انا 
في حبه ليكي والله

قلبي حنين انا رجولة جدعنة
لكن مقولش انا 
عالحاجة إلا مرة

اخترتك ليا انا تشيلي اسمي انا
هتعدي ميت سنة 
في عنيا تكوني والله
حاجات بحبها هقولها كلها 
لو فيكي شوفتها 
هتكسبيني والله

اخترتك ليا انا تشيلي اسمي انا
هتعدي ميت سنة 
في عنيا تكوني والله
حاجات بحبها هقولها كلها 
لو فيكي شوفتها 
هتكسبيني والله

انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة

انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة
وانا العربي انا مين في حبه زيي انا


انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة

انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة

انا عربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة

انا العربي انا مين في حبه زيي انا
الغيرة طبعي انا والطيبة والشهامة
انا عربي انا مين في حبه زيي انا

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.