كلمات اغنية الليلة ل عمرو دياب من البوم الليلة - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية الليلة ل عمرو دياب من البوم الليلة

كلمات اغنية الليلة ل عمرو دياب من البوم الليلة




والله وهتجمعنا الحياة
كان حلم غالي
افرح يا قلبي وعيش معاه
احلي الليالي

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

عايز تحس بفرحتي خليك مكاني
هعيش معاه الي حلمت بيه
مش حد تاني

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا

والليله حبيبي الليله ليلة عمرنا
الليلادي اجمل ليله في حياتي انا



No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.