كلمات اغنية عندي سؤال ل عمرو دياب من البوم الليلة - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية عندي سؤال ل عمرو دياب من البوم الليلة

كلمات اغنية عندي سؤال ل عمرو دياب من البوم الليلة






عندي سؤال وجاوبني عليه 
انت بتعمل فيه انا ايه
احساس عمري ما حسيت بيه غير وانا وياك
عمال تحلي فى عينى واقول
 انا مش قدك عيونك دول
هو في كده لا مش معقول احترت معاك 

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا
دوبت فيك بنظره حنينه 
نفسي تبقي جنبي يومين هنا
والي بحلم بيه

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا
دوبت فيك بنظره حنينه 
نفسي تبقي جنبي يومين هنا
والي بحلم بيه

الاشواق لو ليها حدود
 انا شوقي ليك ديما موجود
ده انا قلبي بحبك موعود علي طول يناديك
القمر الي الناس شيفاه 
اجمل حاجه في دنيتنا
صدقني جمالك عداه اه ياروحي عليه

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا
دوبت فيك بنظره حنينه 
نفسي تبقي جنبي يومين هنا
والي بحلم بيه

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا
دوبت فيك بنظره حنينه 
نفسي تبقي جنبي يومين هنا
والي بحلم بيه

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا
دوبت فيك بنظره حنينه 
نفسي تبقي جنبي يومين هنا
والي بحلم بيه

يرضيك خطفت قلبي ولا انا هنا
دوبت فيك بنظره حنينه 
نفسي تبقي جنبي يومين هنا
والي بحلم بيه


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.