كلمات اغنية انا كلى ملكك ل شرين عبد الوهاب - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية انا كلى ملكك ل شرين عبد الوهاب

كلمات اغنية انا كلى ملكك ل شرين عبد الوهاب


انا انا كلى ملكك
 انا كل حاجة حبيبى فيا بتناديك
انا انا مش بحبك
 الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك

انا انا كلى ملكك
 انا كل حاجة حبيبى فيا بتناديك
انا انا مش بحبك
 الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك

إنت فرحة جات لعندى
 بعد عمر من التعب
فى السعادة اللى بعيشها
 يا حبيبى انت السبب
ضحكتك عقلك جنونك
 والحنان اللى فى عيونك 
اوصف ايه واحكيلك ايه

انا انا كلى ملكك
 انا كل حاجة حبيبى فيا بتناديك
انا انا مش بحبك
 الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك

معاك بضحك وبفرح
 مابقتش خايفة ازاى هخاف
 وانا بين ايديك
ساعات بخيالى باسرح
قبل ما بحلم كل حاجة بلاقيها فيك
والسنين هتفوت وتمشى
 منك انت انا مش همل
بوعدك يا حبيبى عمرى
 شوقى ليك ما فى يوم يقل
هبقى فرحك وقت حزن
فى التعب تلاقينى حضنك
كل يوم من عمرى ليك

انا انا كلى ملكك
 انا كل حاجة حبيبى فيا بتناديك
انا انا مش بحبك
 الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.