كلمات اغنية شاغلين بالكو ليه ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية شاغلين بالكو ليه ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص

كلمات اغنية شاغلين بالكو ليه ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص


شاغلين بالكو ليه 
بغرامنا وعايزين منا ايه مش فاهمة
لقينا الحب يوم قدامنا
 وهو الحب كان يوم تهمة

شاغلين بالكو ليه 
بغرامنا وعايزين منا ايه مش فاهمة
لقينا الحب يوم قدامنا
 وهو الحب كان يوم تهمة

يا ناس انا عندي قلب بني ادمه
 اكيد من حقى احب
من امتي ده كان الحب ذنب
 ونعيش ازاي لو راح

انا عدي سنين عليا 
وبحلم اعيش اللحظه ديا
سيبونا في حالنا ليه الاذية
 كفاية كلام وجراح 


هفضل احب فيه ومصرة
 دي فرحة ازاي اعيش من غيرها
وعمري بحاله ليه انا حرة
 وهمشي السكة دي لأخرها

هفضل احب فيه ومصرة
 دي فرحة ازاي اعيش من غيرها
وعمري بحاله ليه انا حرة
 وهمشي السكة دي لأخرها

يا ناس انا عندي قلب بني ادمه
 اكيد من حقى احب
من امتي ده كان الحب ذنب
 ونعيش ازاي لو راح

انا عدي سنين عليا 
وبحلم اعيش اللحظه ديا
سيبونا في حالنا ليه الاذية
 كفاية كلام وجراح 

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.