كلمات اغنية هعتبرك مت - اليسا - البوم جديد - 2020 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية هعتبرك مت - اليسا - البوم جديد - 2020

كلمات اغنية هعتبرك مت - اليسا - البوم جديد - 2020





كلمات اغنية هعتبرك مت - اليسا - البوم جديد - 2020



 
هعتبرك مت ومن بكرة
انا هالبس ابيض واخلي
اصحابي واهلي يهنوني
 


هعتبرك مت ولو جاني
مخلوق بعينيه ينكر موتك
هعتبره انا زيك فعيوني
 


هعتبرك مت ومن بكرة
انا هالبس ابيض واخلي
اصحابي واهلي يهنوني

 
هعتبرك مت ولو جاني
مخلوق بعينيه ينكر موتك
هعتبره انا زيك فعيوني
 


انا همنع حد يجيب سيرتك
وهاشيل من صوري كمان صورتك
ولحد ما اكره روحك فيك
 


هعتبرك مت لكن عمري
ما هاقول في خيالي الله يرحمه
واللي يحبني يدعيلي عليك


 
انا اول ما هغمض عينى
انت هتختفي لا هيبقالك
ولا فوق ولا تحت الارض وجود

 
حتى انت هتشك في نفسك
وهتجري تدور في مرايتك
هتلاقي نفسك مش موجود

 
انا اول ما هغمض عينى
انت هتختفي لا هيبقالك
ولا فوق ولا تحت الارض وجود

 
حتى انت هتشك في نفسك
وهتجري تدور في مرايتك
هتلاقي نفسك مش موجود

 
انا همنع حد يجيب سيرتك
وهاشيل من صوري كمان صورتك
ولحد ما اكره روحك فيك

 
هعتبرك مت لكن عمري
ما هاقول في خيالي الله يرحمه
واللي يحبني يدعيلي عليك
 


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.