كلمات اغنية الحب و السلام - اصاله 2020 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية الحب و السلام - اصاله 2020

 


 كلمات اغنية الحب و السلام - اصاله 2020




انا الحب
انا الغنا والصداقه والبراءه والابتسام
انا صبر
 انا البنا اللي عايشه طول حياتي باحترام
 
انا بداية شوق صريعك
 وقمراية ليل ربيعك
 وشجراية عيد ميلاد راس السنه
 
انا هدوءك في اندفاعك
وعشوايه في مستطاعك
وغنوايه تعلم الناس الغنا
 
انا بداية كل فرحه وكل معني للجمال
 انا نهاية كل غربه وكل ليل والم وخوف
انا الإنسانه اللي جنبي شك مالهوش احتمال
 انا الضامن اللي حاضن مهما كانت الظروف
 
انا الحسن
 انا الفن
ومن حضني ده مافيش أحن
ينسى ميت الف اها واه
 
 انا الضي
 وانا الجي
 انا صريحه وضميره حي
 وعصفور بيغني يا محلاه
 
انا العشق في منتهاه
انا العالم والحياه
 ودوران الارض اه
 انا الشعر والكلام
 
انا العشق في منتهاه
انا العالم والحياه
 ودوران الارض
 اه انا الحب والسلام
 
انا الحر
 فوق الفضا
 فيا روح تقدر تطير من غير جناح
 
انا السر
في كل ده
قلبي مخلوق من الارداه والنجاح
 
انا بصارع م البدايه
انا هدافع للنهايه
انا خليفة ربنا بعملي وايماني
 
انا بغني الغنوه دي
 بصوت كل الانسانيه
انا هحافظ عالحياه
بروحي وكياني
 
انا بداية كل فرحه وكل معني للجمال
 انا نهاية كل غربه وكل ليل والم وخوف
انا الإنسانه اللي جنبي شك مالهوش احتمال
 انا الضامن اللي حاضن مهما كانت الظروف
 
انا الحسن
 انا الفن
ومن حضني ده مافيش أحن
ينسى ميت الف اها واه
 
 انا الضي
 انا الجي
 انا صريحه وضميره حي
 وعصفور بيغني يا محلاه
 
انا العشق في منتهاه
انا العالم والحياه
 ودوران الارض اه
 انا الشعر والكلام
 
انا العشق في منتهاه
انا العالم والحياه
 ودوران الارض
 اه انا الحب والسلام


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.