كلمات اغنيه سكرتى- ويجز 2020- Wegz SKERTY - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنيه سكرتى- ويجز 2020- Wegz SKERTY

كلمات اغنيه سكرتى- ويجز 2020
 


شربت كاس المر و مين يدفع التمن
تعبنا وفايض بينا بس ايدنا للسما
ماشيه مينا كام
رايحه بينا فين
دنيا بتكره الحب تفرق حبيبين

ناس كتير عليا باصه ومش عاجبها المنظر
تحت الازرق فى طفره بعرف ادرس الخطوة

بعد اسبوع سخنا عدى شهر فشكلنا
نبقى زميلى عن راسى حتى لو فاضل واحده فى العبه اشربها
رايحه بينا فين
ماشيه مينا كام

بنزاملوا الرجال وبناكل بالحلال
على سرىري اقلب الاحزان
مصاب وف معاناه
وف راسي الكل بتاعي انا المال العام 

صاحبي مفيش بشر غيرنا 
  7 مليار وانا ف وحدة 
صاحبي الباقي دول احنا 
بص ف عيني  البشر دول احنا 


كبرنا واتوحشنا عشان نعامل البشر 
الغدار بيوحشنا بالطول والنص يتنشر
 منحبش اللي يغطرسها
 فقير لله وبفنطظها 
 وبعون الله من نظرة 
 جوه عيني اغطسها 

رايحة بينا فين*2
 ماشية بينا كام*2
سلكنا من ناب القرش ومسلكناش ف العلام *2
صاحبي مفيش شبه انسي المساواة *2
احسبلي دول كام عين بقلق من المشاهدات *2

دايماً اسرح ف السكة زميلي العمر بيفوت 
عدي سنة وده لسه مستني اناوله ريموت 
صاحبي كبرنا وعجزنا رجعني تاني الم ف التوت
كبرت ف السوق نمنا صحينا بقينا نجوم 

مش قادر اعايش الواقع مش قادر انافق العالم 
انا نفسي اخلص ع الشاطئ وانت نص عمرك ف الشاشة
ف راسك يتحكموا ف حقك يتحجوا 
ف الحرب بينملوا فينا بيشككوا 


ماشية بينا كام
 رايحة بينا فين
تنقذني لو تحبطني وتقتلني ب الشير 

انتوا اعدائي تابعوا افلامي 
بلم اشلائي واطارد احلامي 
وبيبي الليلة دي باشواقي باجي 
زميلي اروح اعرف السر سر
 ابقي استناني*2

رايحه بينا فين
 ماشية بينا كام
سلكنا من ناب القرش ومسلكناش ف العلام
بنزاملوا الرجال وبناكل بالحلال
وف راسى الكل بتاعى انا المال العام

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.