كلمات اغنيه الرك ع النية ل تامى عاشور - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنيه الرك ع النية ل تامى عاشور

 كلمات اغنيه الرك ع النية ل تامى عاشور



يا صغيرة على الحب انا سهران انا ليلى
سيرتك في أغانيا ومواويلي
انا أملي تبقيلى وتحنيلى وتميلى
لكن خلاص هانت ادعيلى

الرك ع النية وانا نيتى انتى
دا الكل عارف انك حبيبتى

عايزة الجد لما بشوفك انا بتشد
طب اسأل قلبى هو يرد
مقولتش انا الكلام ده لحد قبليكى
أيامى بيكى خلاص بقت تتحس
بحبك أيوه أيوه ونص
متمنعينيش سيبينى بس أعيش ليكى

الرك ع النية وانا نيتى انتى
دا الكل عارف انك حبيبتى

تستاهلى عمرى الجاى وتستاهلى الغرام كله
أمل حياتى معاكى هوصله
في الرقة ملكيش زى عينيكى بحر حنية
انا شوقى زاد فيا وفاض بيا

الرك ع النية وانا نيتى انتى
دا الكل عارف انك حبيبتى

عايزة الجد لما بشوفك انا بتشد
طب اسأل قلبى هو يرد
مقولتش انا الكلام ده لحد قبليكى
أيامى بيكى خلاص بقت تتحس
بحبك أيوه أيوه ونص
متمنعينيش سيبينى بس أعيش ليكى

الرك ع النية وانا نيتى انتى
دا الكل عارف انك حبيبتى

عايزة الجد لما بشوفك انا بتشد
طب اسأل قلبى هو يرد
مقولتش انا الكلام ده لحد قبليكى

الرك ع النية وانا نيتى انتى
دا الكل عارف انك حبيبتى

بحبك ايوه ايوه ونص



No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.