كلمات اغنية دى جديده دى ل MTM & Ramy Bazin - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية دى جديده دى ل MTM & Ramy Bazin

MTM & Ramy Bazin كلمات اغنية دى جديده دى ل 



انا اول مره احس احساس زى ده
(جديده جديده جديده دى)
مش عارف دى مشكلة ولا حاجة كويسة
دى جديده الحاله دى))
هو انا مكراش و معرفش
انا شكلى هحب و مش فاضى
عمال بفليرت ومهما حاولت كلامى بيطلع لا ايرادى

اه عجبانى عشان قبلانى على عيبى
بتحبينى لنفسى ولا همك كام فى جيبى
مهما كبرت معاكى هفضل حاسس انى بيبى
  نفسى يجى اليوم ويبقى بيتك هو بيتى

متسيبك من صحابك
وتفكلك من حوراتك
ويلا نروح فى حته نبقى فيها لوحدنا
لو راسك على كتافى
عمرك فى يوم متخافى
مفيش حد فى العالم يقدر ييجى جمبنا
(دى جديده جديده دى)
(دى جديده جديده دى)

يلا نطلع عالطريق
 ونقفل العداد
ننزل الازاز ونطلع راسنا من الشباك

طول ما انا معاكى عايزك دايما متفائلة
الدنيا مش مستهله وانتى لوحدك احلى من اى حاجه تانية
من اى حاجة تانية فى الدنيا
متفكريش كتير لا دى مش كيميا

Teddy bearجبتلك شوكولاتة جبتيلى
مليش فى الدباديب بس عادى حصل خير
لى حاجة منك انا قابلها
خليتينى اعمل حاجات كنت عمرى ماهعمله
romantic شوفتى اديكى خلتينى اقول كلام
كله منك من حلاوه ابتسامتك
دخلتى دماغى بقيتى متسطبة
واما بقرب منك كهربا

متسيبك من صحابك
وتفكلك من حوراتك
ويلا نروح فى حته نبقى فيها لوحدنا
لو راسك على كتافى
عمرك فى يوم متخافى
مفيش حد فى العالم يقدر ييجى جمبنا
(دى جديده جديده دى)

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.