كلمات اغنية جرالي ايه ل عمرو دياب من البوم الليلة - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية جرالي ايه ل عمرو دياب من البوم الليلة

كلمات اغنية جرالي ايه ل عمرو دياب من البوم الليلة





حلم ولا ده خيال 
ولا الي شايفه ده حقيقية
عدي خلي حالي حال 
طيرلي عقلي في دقيقة

حلم ولا ده خيال 
ولا الي شايفه ده حقيقية
عدي خلي حالي حال 
طيرلي عقلي في دقيقة

انا جرالي ايه جرالي ايه
الدنيا ملها احلوت ليه
جرالي ايه جرالي ايه
شايف الحياه اجمل بعنيه

انا جرالي ايه جرالي ايه
الدنيا ملها احلوت ليه
جرالي ايه جرالي ايه
شايف الحياه اجمل بعنيه

مره واحده انا لقيت 
حوليا نور ملي لحياتي
اتوهمت بيه نسيت 
كل الي عدي في حياتي

مره واحده انا لقيت 
حوليا نور ملي لحياتي
اتوهمت بيه نسيت 
كل الي عدي في حياتي

انا جرالي ايه جرالي ايه
جرالي ايه جرالي ايه

انا جرالي ايه جرالي ايه
الدنيا ملها احلوت ليه
جرالي ايه جرالي ايه
شايف الحياه اجمل بعنيه

انا جرالي ايه جرالي ايه
الدنيا ملها احلوت ليه
جرالي ايه جرالي ايه
شايف الحياه اجمل بعنيه

انا جرالي ايه جرالي ايه
الدنيا ملها احلوت ليه
جرالي ايه جرالي ايه
شايف الحياه اجمل بعنيه

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.