كلمات اغنية سبت فراغ كبير ل عمرو دياب من البوم الليلة - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية سبت فراغ كبير ل عمرو دياب من البوم الليلة

كلمات اغنية سبت فراغ كبير ل عمرو دياب من البوم الليلة





سبت فراغ كبير
عندي والله حبيبي حبيبي
وانت هناك بعيد
مش بعيد عني حبيبي
قولي ازاي اعيش

سبت فراغ كبير
عندي والله حبيبي حبيبي
وانت هناك بعيد
مش بعيد عني حبيبي
قولي ازاي اعيش

كل يوم بقول 
امتي ترجع ليا امتي
صعبه اوي الحياة
صعبه من غيرنا انا وانت
قولي ازاي اعيش

زكريات كتير 
بتقبلني معاك يوماتي 
بتفكرني بيك 
وبسنين حلوة في حياتي
قولي ازاي اعيش

مهما غبت سنين عن عيني 
ابتسمتك ضي عيني
روحي مش ممكن هترجع
 الا بوجودك حبيبي
حبيبي حبيبي

سبت فراغ كبير 
عندي والله حبيبي حبيبي 
وانت هناك بعيد
مش بعيد عني حبيبي 

عندي كلام كتير
نفسي اقوله وانت معايا
قلبي مش لاقيك
غير معاك ايه الحكايه

كل يوم مفيش
عندي سيره غير حايتنا 
والي فرحنا بيه 
 بعد ما فرحنا فاتنا

من غيرك بموت
 واسمي عايش حد تاني
ببكي من غير صوت 
 وسط دوامة الاماني
قولي ازاي اعيش 


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.