كلمات اغنية ملهمته الوحيدة ل اصاله - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية ملهمته الوحيدة ل اصاله

كلمات اغنية ملهمته الوحيدة ل اصاله



بحب احس بجد 
انه وانا جنبه دايما مستعد
يستغنى بيا عن الدنيا باللى فيها

بحب احس بجد
 لو قال يوم كلمة حلوة لأى حد
الكلمه ديا يبقى قاصدنى بيها

بحب احس
 انه وانا فى غيبتى عامل ليا خاطر
وانه عشانى بحياته وعمره خاطر


وماشوفوش مره قادر ان انا ابقى فى يوم بعيدة
واما يفتح دفاتره عشان يكتب خواطره
بحب احس انى بس ملهمته الوحيدة

واما يفتح دفاتره عشان يكتب خواطره
بحب احس انى بس ملهمته الوحيدة


بحب احس بجد 
ان مفيش قبلى ومافيش بعدى بعد
وانى انا اللى رايحة واللى جاية
 والارض بحالها يفرشهالى ورد

وقد حب كل الناس لبعض 
يحب فيا او اكتر شوية

بحب احس
 انه وانا فى غيبتى عامل ليا خاطر
وانه عشانى بحياته وعمره خاطر

وماشوفوش مره قادر ان انا ابقى فى يوم بعيدة
واما يفتح دفاتره عشان يكتب خواطره
بحب احس انى بس ملهمته الوحيدة

واما يفتح دفاتره عشان يكتب خواطره
بحب احس انى بس ملهمته الوحيدة

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.