كلمات اغنية عايشة على اللى فات ل اصاله - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية عايشة على اللى فات ل اصاله

كلمات اغنية عايشة على اللى فات ل اصاله


عارفين فى بعده عنى ناقصنى ايه وايه
مش لاقية حد زيه اهتم بعده بيه

جربت الف حاجة 
وبعد كل حاجة 
الاقى نفسى برضو بحن ليه

عارفين فى بعده عنى ناقصنى ايه وايه
مش لاقية حد زيه اهتم بعده بيه

جربت الف حاجة 
وبعد كل حاجة 
الاقى نفسى برضو بحن ليه

احلف بايه من بعده عايشة عاللى فات
وكل يوم انا بفتكرله كتير حاجات
 واتوه واسرح ببالى
واما اقعد ويا حالى
 اعيد كلامه مع نفسى بالساعات

احلف بايه من بعده عايشه عاللى فات
وكل يوم انا بفتكرله كتير حاجات
 واتوه واسرح ببالى
واما اقعد ويا حالى
 اعيد كلامه مع نفسى بالساعات

عدى اللى عدى وبرضو لسه مانسيتوش
بشوف ملامحه ليه انا فى كل الوشوش
بسأل عليه هنا وهنا ومابلقهوش
معقول خلاص نسينى 
معقول مابوحشوش

عدى اللى عدى وبرضو لسه مانسيتوش
بشوف ملامحه ليه انا فى كل الوشوش
بسأل عليه هنا وهنا ومابلقهوش
معقول خلاص نسينى 
معقول مابوحشوش

احلف بايه من بعده عايشة عاللى فات
وكل يوم انا بفتكرله كتير حاجات
 واتوه واسرح ببالى
واما اقعد ويا حالى
 اعيد كلامه مع نفسى بالساعات

احلف بايه من بعده عايشه عاللى فات
وكل يوم انا بفتكرله كتير حاجات
 واتوه واسرح ببالى
واما اقعد ويا حالى
 اعيد كلامه مع نفسى بالساعات

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.