كلمات اغنية 60 دقيقة حياة ل اصاله - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية 60 دقيقة حياة ل اصاله

كلمات اغنية 60 دقيقة حياة ل اصاله


ممكن تخلينى فى حضنك 
محتاجة ان اسمع صوت قلبك
نبضه بيحيينى نبضه بيحيينى

 اصل انا لما بكون متشافة 
بتوتراصل انا خوافة  
فى حضنك احمينى فى حضنك احمينى


ممكن تخلينى فى حضنك 
محتاجة ان اسمع صوت قلبك
نبضه بيحيينى نبضه بيحيينى

 اصل انا لما بكون متشافة 
بتوتراصل انا خوافة  
فى حضنك احمينى فى حضنك احمينى


والساعة اللى بعيشها فى قربك 60 دقيقة حياة
والوقت الضايع طول بعدك
 من عمرى انا مش حسباه

والساعة اللى بعيشها فى قربك 60 دقيقة حياة
والوقت الضايع طول بعدك 
من عمرى انا مش حسباه

فى ناس يومياً بقابلها 
مضطرة انى اضحك واجاملها
وفى أول فرصة اسرق نفسى
 واخد نفسى اما بقابلك

ممكن تخلينى فى حضنك 
محتاجة ان اسمع صوت قلبك
نبضه بيحيينى نبضه بيحيينى


قدامك انا ببقى خجولة 
صعب انى اعبر بسهولة
بوصف جوايا بوصف جوايا

فى حاجات بينقص معناها 
لو بالشفايف قولناها
احساسها كفاية احساسها كفاية

والساعة اللى بعيشها فى قربك 60 دقيقة حياة
والوقت الضايع طول بعدك
 من عمرى انا مش حسباه

والساعة اللى بعيشها فى قربك 60 دقيقة حياة
والوقت الضايع طول بعدك 
من عمرى انا مش حسباه

فى ناس يومياً بقابلها 
مضطرة انى اضحك واجاملها
وفى أول فرصة اسرق نفسى
 واخد نفسى اما بقابلك
ممكن تخلينى فى حضنك 
محتاجة ان اسمع صوت قلبك
نبضه بيحيينى نبضه بيحيينى

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.