كلمات اغنية كدة برضو ل مايا دياب 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية كدة برضو ل مايا دياب 2015

كلمات اغنية كده برضو ل مايا دياب 2015




كدة برضو تغيب كدة برضو تسيب
احلى الايام اللى مابينا
كدة هونت عليك تبعد لبعيد 
وتخرج قلبى من الجنة

كدة برضو تغيب كدة برضو تسيب
احلى الايام اللى مابينا
كدة هونت عليك تبعد لبعيد 
وتخرج قلبى من الجنة

انا يعنى عملت لكل ده ايه
تعاقبنى عليه بالقسوة دى ليه
لو كنت غلطت فى حقك يوم
بتأسف غلطى ده سامح فيه

انا يعنى عملت لكل ده ايه
تعاقبنى عليه بالقسوة دى ليه
لو كنت غلطت فى حقك يوم
بتأسف غلطى ده سامح فيه

ولا يوم بنساك ده انا روحى معاك
مش راضية تسيبك وتجيلى
ايام بتروح مليانة روح
ويا شوق على ايه انت ناويلى

انا يعنى عملت لكل ده ايه
تعاقبنى عليه بالقسوة دى ليه
لو كنت غلطت فى حقك يوم
بتأسف غلطى ده سامح فيه

انا يعنى عملت لكل ده ايه
تعاقبنى عليه بالقسوة دى ليه
لو كنت غلطت فى حقك يوم
بتأسف غلطى ده سامح فيه

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.