كلمات اغنية مخلوقة ليه ل رنا سماحة 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية مخلوقة ليه ل رنا سماحة 2015


كلمات اغنية مخلوقة ليه ل رنا سماحة 2015



مخلوقة ليه
علشان اكون في البيت ودوري يدوب اربي
لأ هبقى قدوة واعيش حياتي وارضي ربي
مش هبقى عايشة في سجن وارضى بباب وقفل
مخلوقة ليه

علشان تقولو عليا لازم استخبى
لأ هبقى بطلة حرب رمز لدين محبة
وهبقى بردو أم صالحة بربي طفل

انا واحدة فاهمة ديني صح 
وعارفة ان انا ليا دور وهحققوا
انا ماتخلقتش متعة أو تمثال خشب 
نظرات عنيكوا تشققوا
اقرو التاريخ شوفو الرسول 
شوفو الاصول مع اهل بيته بيعمل ايه

يارب لو ماشية في طريق غير اللي يرضيك مهما كان ليك ردني
انا عارفة اني ساعات بتوه 
وساعات هموم الدنيا دي بتشدني
قويني اقف على رجلي واثبت اني مش مخلوقة شيء يتداس عليه
مخلوقة ليه انا عارفه انا مخلوقة ليه

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.