كلمات اغنية انا مش بعيد ل مدحت صالح - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية انا مش بعيد ل مدحت صالح

كلمات اغنية انا مش بعيد ل مدحت صالح


انا مش بعيد يا حبيبتي عنك
 ده اللي بينا خطوتين
 ورغم شوقي وقربى منك
 صعب تيجي العين في العين


يمكن ادامى ومش طايلك
 بس انا فى القلب اكيد شايلك
 مهما اتعب وطريقى حايصعب
جايلك فى ميعادى
جايلك فى ميعادى
جايلك فى ميعادى
انا جايلك


ايوه شايفك وانتى لا
 بس بكره حاتشوفينى
وتعرفى اننا ليا حق
واكيد سعتها تعذرينى



يمكن ادامى ومش طايلك
 بس انا فى القلب اكيد شايلك
 مهما اتعب وطريقى حايصعب
جايلك فى ميعادى
جايلك فى ميعادى
جايلك فى ميعادى
انا جايلك



انا مش سايبك دا انا علشانك
 بتغرب واتحدى الدنيا
خليكى ياحبيبتى مكانك
جاى اخدك من الدنيا التانية


يمكن ادامى ومش طايلك
 بس انا فى القلب اكيد شايلك
 مهما اتعب وطريقى حايصعب
جايلك فى ميعادى
جايلك فى ميعادى
انا جايلك



No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.