كلمات اغنية متاخدة من الأيام شيرين عبد الوهاب من البوم انا كتير - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية متاخدة من الأيام شيرين عبد الوهاب من البوم انا كتير

كلمات اغنية متاخدة من الأيام شيرين عبد الوهاب من البوم انا كتير


متاخدة من الأيام وخايفة اشوفه صدفة
اجري عليه ولا اخاف مابقتش عارفة
ظلمته ولا ظلمني انا مابقتش شايفة
غير ان البعد كان اريح كتير من القرب

متاخدة من الأيام وخايفة اشوفه صدفة
اجري عليه ولا اخاف مابقتش عارفة
ظلمته ولا ظلمني انا مابقتش شايفة
غير ان البعد كان اريح كتير من القرب

هو الحاجات الحلوة ميت مليون وجع
كان طابعه قاسي لاكنه برده كان جدع

هو الحاجات الحلوة ميت مليون وجع
كان طابعه قاسي لاكنه برده كان جدع
ومتاخدة من الأيام

في حضنه قولت كلام ماعرفش اقوله تاني
متلخبطة والف حاجة مخوفاني
اروحله ولا اسيبه ولا افضل مكاني
مخدناش منه يا قلبى الا وجع القلب

في حضنه قولت كلام ماعرفش اقوله تاني
متلخبطة والف حاجة مخوفاني
اروحله ولا اسيبه ولا افضل مكاني
مخدناش منه يا قلبى الا وجع القلب

هو الحاجات الحلوة ميت مليون وجع
كان طابعه قاسي لاكنه برده كان جدع

هو الحاجات الحلوة ميت مليون وجع
كان طابعه قاسي لاكنه برده كان جدع
ومتاخدة من الأيام

2 comments:

  1. Wow what a great blog, i really enjoyed reading this, good luck in your work.
    الأيام

    ReplyDelete
  2. It is advertising and marketing offers advertisments so as to practical research ahead of placing. In other words to jot down more appropriate area in this way. كلمات اغاني

    ReplyDelete

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.