كلمات اغنية لو كنت مكانك ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية لو كنت مكانك ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص

كلمات اغنية لو كنت مكانك ل دنيا سمير غانم من البوم واحدة تانية خالص




ارتاح خلاص خليتني مجروحة
ومن احزاني مدبوحة
وهزيت ثقتي جوايا

ارتاح رسمت الخطة ببراعة
لا قلبك حس ولا راعي
عذابى وجرحي وبكايا

ارتاح خلاص خليتني مجروحة
ومن احزاني مدبوحة
وهزيت ثقتي جوايا

ارتاح رسمت الخطة ببراعة
لا قلبك حس ولا راعي
عذابى وجرحي وبكايا

وبعد ده كله بتقول عني كنت يومين
وتضحك لو يجيبو في سيرتى بالساعتين

لو كنت مكانك ماكنتش هقول ولا نص اللى قولته
كفايه اللى انتا عملته وفي ايه تاني

وبدل ما تقلل فى قيمتي وتجرح اكتر كرامتي
ياريتك متجبش سيرتى ياريت تنساني

اوقات بنندم فيها عالطيبة
وأصل الدنيا دي غريبة تملي ترخص الغالي

وخلاص دي غلطه غبية واخيرة
منا انا لو كنت شريرة مكنش هيبقي ده حالي

اوقات بنندم فيها عالطيبة
وأصل الدنيا دي غريبة تملي ترخص الغالي

وخلاص دي غلطه غبية واخيرة
منا انا لو كنت شريرة مكنش هيبقي ده حالي

بتتكلم عليا ازاي كده ومع مين
ده انا اللي عشان رضاها جريت وراها سنين

لو كنت مكانك ماكنتش هقول ولا نص اللى قولته
كفايه اللى انتا عملته وفي ايه تاني

وبدل ما تقلل فى قيمتي وتجرح اكتر كرامتي
ياريتك متجبش سيرتى ياريت تنساني

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.