كلمات اغنية سألت نفسى كتير ل احمد سعد من فيلم الشبح كاملة - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية سألت نفسى كتير ل احمد سعد من فيلم الشبح كاملة

كلمات اغنية سألت نفسى كتير ل احمد سعد من فيلم الشبح كاملة




سألت نفسي كتير
مارستش يوم على بر
أنا اللي فيا الخير ولا اللي فيا الشر

سألت نفسي كتير
مارستش يوم على بر
أنا اللي فيا الخير ولا اللي فيا الشر

مليان عيوب ولا
خالي من الذنوب ولا
مليان عيوب ولا
خالي من الذنوب ولا
ولا أيه


ولا أنا جوايا و مش داري الاثنين في بعض
وخمسميت حاجه و مالهمش دعوة ببعض

ولا أنا جوايا و مش داري الاثنين في بعض الاثنين في بعض
وخمسميت حاجه و مالهمش دعوة ببعض


أنا مين و فين أنا أيه
مفروش طريقي بورد
ولا الزمان ده أنا فيه
أضعف واحد على الأرض


أنا مين و فين أنا أيه
مفروش طريقي بورد
ولا الزمان ده أنا فيه
أضعف واحد على الأرض


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.