كلمات اغنية كلام فى الحب ل نادر نور 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية كلام فى الحب ل نادر نور 2015

كلمات اغنية كلام فى الحب ل نادر نور





 عايش دنيا جديدة وحلوه فى عينى
 اكتر من اللى انا فيه ورينى
 لو هتروح على فين ودينى وماشى وراك

عارف اللى بشوفه معاك ده نصيبى
 ايوه بآمن ليك يا حبيبى
 هو بجد بقول يا حبيبى ولسه معاك

ياه ده اللى انا عايشه ولا خيال
 مهما كلام فى الحب اتقال
 اوصف فيك يا حبيبى محال

ياه ده اللى انا عايشه ولا خيال
 مهما كلام فى الحب اتقال
 اوصف فيك يا حبيبى محال

ياما قبل ما قابلك عشت سنينى
 عمرى ما شوفت انا يوم يرضينى
 فجاه وبين الناس انا عينى جت فى عينيك

فاكر يوم ما عيونك جت فى عينيا
 شوفت انا فيك نظرة حنية
 ده انا من كتر ما خوفت عليا خفت عليك

ياه ده اللى انا عايشه ولا خيال
 مهما كلام فى الحب اتقال
 اوصف فيك يا حبيبى محال

ياه ده اللى انا عايشه ولا خيال
 مهما كلام فى الحب اتقال
 اوصف فيك يا حبيبى محال

ياه ده اللى انا عايشه ولا خيال
 مهما كلام فى الحب اتقال
 اوصف فيك يا حبيبى محال

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.