كلمات اغنية طريقى تتر مسلسل طريقى ل شيرين عبد الوهاب كاملة 2015 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية طريقى تتر مسلسل طريقى ل شيرين عبد الوهاب كاملة 2015

كلمات اغنية طريقى تتر مسلسل طريقى ل شيرين عبد الوهاب كاملة 2015


طريقى ولازم امشى فيه 
مفروض عليا ومفروض عليه
لا انا ادرى انى منه ارجع 
ولا عارفه حتى نهايته ايه

طريقى ولازم امشى فيه 
مفروض عليا ومفروض عليه
لا انا ادرى انى منه ارجع 
ولا عارفه حتى نهايته ايه

 يهزمنى هو مره وابكيله واقوله ليه ليه
وفى وسط بكايا ابتسمله وابصله واضحك عليه
ايه الى عايزه منى وانا عايزة منه ايه 
فى حلقة مفقودة ومابينا صراع يا ليا يا اما ليه
طريقى 

هحلم وحلمى مصدقاه
 وان راح لفين هفضل وراه
وان جيتى يا دنيا عليا مره
طريقى برضو مكملاه

 يهزمنى هو مره وابكيله واقوله ليه ليه
وفى وسط بكايا ابتسمله وابصله واضحك عليه
ايه الى عايزه منى وانا عايزة منه ايه 
فى حلقة مفقودة ومابينا صراع يا ليا يا اما ليه
طريقى 

 يهزمنى هو مره وابكيله واقوله ليه ليه
وفى وسط بكايا ابتسمله وابصله واضحك عليه
ايه الى عايزه منى وانا عايزة منه ايه 
فى حلقة مفقودة ومابينا صراع يا ليا يا اما ليه
طريقى 
طريقى 

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.