MTM كلمات اغنية اغسل مواعين ل ام تى ام كاملة - Songs

قد يعجبك ايضاً

MTM كلمات اغنية اغسل مواعين ل ام تى ام كاملة

 MTM كلمات اغنية اغسل مواعين ل ام تى ام 




انا عايز اعزل من المنطقة

انا نفسى اسيب الشغل و اسف على المدير

انا نفسى فى رزمة متنات جديده متاستكه

 طب حد يقولى حد يقولى هو الى انا طلبو ده كتير

انا عايز اطير انا نفسى ادوخ انا نفسى اولع ميت شمروخ

محدش له فيه 

انا عايز اغنى و اقول كلام مش عايز انام ده اليل طويل وانا عندى كتير 

من الاخر كده من الاخر نفسى اشترى فور باى فور

  اروقها وافيمها واحطلها جانت سبور

يا سلام كمان لو 4000 سى سى 

سمعات ترج الشارع لما اشغل السى دى

تشد يا كابتن شكلك متمكن اركن على جنب اركن

بلاش ترخم تدى شمال فى يمين انت فاكر نفسك مين 

يابنى انا اطلع منك من غير مادوس بنزين



بطلب من الحياة كل الى بتمناه حتى لو مجاش

بطلب من الحياة كل الى بتمناه حتى لو مجاش

بطلب من الحياة كل الى بتمناه 

بطلب من الحياة كل الى بتمناه حتى لو مجاش

ركز وعيش

ركز وعيش

واغسل مواعين

واغسل مواعين


وانا عن نفسى نفسى ابقى لعيب فى ريال مدريد

اشيل كرستيانو والعب مكانو وابقى نجم شاب زميل

ميسى ينفسن منى لما يتقطع فى البلاى ستيشن

 بعمل اعلانات ساعات و اتنك فى اللوكيشن

البسين جوا الدولاب اوضه نومى عالسحاب

حتى فيها فلوس بالهبل مكروفونى فى الجراب

باخد سيلفى وانا راكب بايك كل الناس تيعملى لايك

بسمع بوب مارلى عالهارلى واشرب فخفخينا دايت



نظارة الشمس سايبها على تابلوه اللمبورجينى

يخت وحبت مراكب طياره سبعه راكب

وكمان توكتك فضائى باخد لفه عالكواكب

حفل توزيع جوايز الاوسكر

 داخل عليهم ولابس البوكسر تشكر يا برنس

هاتلى المسدس دا فيلم ساسبنس كله بالسنس

 و العزومه دى عندى

اسرع اعلى باقه و طبعن الفيو معدى

ماهو عالم خيالى فى بالى باروح واتخيل انى واحد تانى



بطلب من الحياة كل الى بتمناه حتى لو مجاش

بطلب من الحياة كل الى بتمناه 

بطلب من الحياة كل الى بتمناه حتى لو مجاش

ركز وعيش

ركز وعيش

واغسل مواعين

واغسل مواعين







No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.