كلمات اغنية انسانة بريئة ل اليسا من البوم حالة حب 2014 - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية انسانة بريئة ل اليسا من البوم حالة حب 2014




  كلمات اغنية انسانة بريئة ل اليسا من البوم حالة حب 2014




محتاجه حد يخاف عليا مش ابقي خايفه معاه
لو قولت اه الاقيه حضني بجد من جواه
وهقولك ايه وانا كل ده يا حبيبي مش لاقياه

احساسي ايه عمرك في يوم ما سالت حاسه بايه
موت احساسي اللي كنت زمان بحبك بيه
مستني ايه من حد عاش بمشاعره مجني عليه

(1)
مكانك كان في قلبي وسيبته يروح
مش لاقيه خلاص حاجه ليك جوايا اسامحك بيها
بقي صعب الاقيها
انسانة بريئة وحبت واحد قال يحميها
بايديك خليتها تكره انها حبت يوم
ولاخر لحظه قلبي انا كان مفتوح
وانا كل ما اسامحك ترجع تجرح تاني وتاني
انا مش لاقياني
وبحس اوي اني غريبه في حضنك مش في مكانى
والحاله اللي انا وصلالها معاك مش من يوم


هضحي ليه وايه اللي فاضل تاني اخسره ايه
فكرني حالا بان ايه انا ممكن ابكي عليه
او حاجه فيك بعد اما اغيب انا ممكن مالقهاش

مابقتش بستناك تجيلي او تقول وحشانى
مابقتش مستنيه اعيش يوم جرح تاني معاك
وبقي الكلام عنك ممل وحاجه مابطقهاش

(1)

No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.