كلمات اغنية 180 درجة تامر حسنى - Songs

قد يعجبك ايضاً

كلمات اغنية 180 درجة تامر حسنى



كلمات اغنية 180 درجة تامر حسنى





لو رجعه عشان تبعدى بينى وبينها استنى 

 

دى خدت بالها كويس منى


 ولا باعت واتخلت عنى

مش زيك خالص على فكرة


الشخص اللى انتى عرفتيه دلوقتى اتغير


مش ممكن يطلع لحظة صغير


فى واحده معاه مش متحير


مش خايف جنباها من بكره


ولا عمرى هخون


روحى سيبى روحى لروحى وضعى معاكى غير 

 

الاول


خلاص دة الى بينا خلاص 180 درجة اتحول


ولا عمرى هخون


اللة يسهلك خدى نفسك وامشى يا بنتى


انا مكتفى جدا بحيببتى مش ممكن اقرر تجربتى


او اى كلام اتقال ليها


انا كنت زمان فاكر بعدنا مش بالساهل

 

اتارينى كنت زمان جاهل بتنازل عادى 

 

وبتساهل


فى حقوق انا ليا كتير


 فيها ولا عمرى هخون

روحى سيبى روحى لروحى وضعى معاكى غير 

 

الاول


خلاص دة الى بينا خلاص 180 درجة اتحول


No comments:

Post a Comment

Songs تصميم بلوجرام © 2014

Powered by Blogger.